REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO WWW.HAMARPARASOLE.PL

§1. Definicje

Użyte w niniejszym Regulaminie nazwy oznaczają:
  1. COOKIES – dane elektroniczne gromadzone przez przeglądarkę internetową w pamięci urządzenia, którym posługuje się Użytkownik
  2. DNI ROBOCZE – oznaczają wszystkie dni tygodnia, z wyłączeniem sobót oraz dni ustawowo wolnych od pracy, zgodnie z ustawą z dnia 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy (Dz. U. 1951 nr 4 poz. 28)
  3. KLIENT – oznacza Kupującego bądź Usługobiorcę
  4. KODEKS CYWILNY - ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. 1964 nr 16, poz. 93 ze zm.)
  5. KONSUMENT – oznacza osobę fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową
  6. KONTO – oznacza zabezpieczony hasłem, przypisany do konkretnego Usługobiorcy panel administracyjny w Sklepie internetowym, za pomocą którego Usługobiorca uzyskuje dostęp do dotyczących go elektronicznych danych przechowywanych przez oprogramowanie Sklepu internetowego, umożliwiający Usługobiorcy składanie zamówień bez konieczności ponownego wpisywania danych osobowych oraz zarządzanie adresami
  7. KUPUJĄCY – oznacza osobę fizyczną, osobę prawną i jednostkę organizacyjną nie posiadającą osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, nabywającą towary od Sprzedawcy
  8. LOGOWANIE – uwierzytelnianie i autoryzacja Usługobiorcy w celu uzyskania dostępu do konta w Sklepie
  9. PRAWO POCZTOWE - ustawa z dnia 23 listopada 2012 r. (Dz. U. 2012, poz. 1529)
  10. PRAWO POLSKIE – oznacza przepisy prawa powszechnie obowiązujące na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  11. PRAWO PRZEWOZOWE – ustawa z dnia 15 listopada 1984 r. (Dz. U. 1984 nr 53, poz. 272 ze zm.)
  12. PRODUKT/TOWAR – oznacza rzecz ruchomą będącą przedmiotem umowy sprzedaży zawieranej pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą
  13. PRZEDSIĘBIORCA – oznacza osobę fizyczną, osobę prawną i jednostkę organizacyjną nie posiadającą osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową, dokonującą czynności prawnej bezpośrednio związanej z jej działalnością gospodarczą bądź zawodową
  14. REGULAMIN – niniejszy dokument będący wzorcem umownym, na podstawie którego zawierane są przez Sprzedawcę z Kupującymi oraz Usługobiorcami umowy sprzedaży towarów oraz umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną, w szczególności określający warunki sprzedaży towarów i świadczenia usług przez Sprzedawcę oraz wypełniający wobec Użytkowników obowiązki informacyjne nałożone ustawowo na Usługodawcę
  15. REJESTRACJA – proces zakładania konta w Sklepie
  16. REKLAMACJA – oznacza, związane z uznaniem przez Konsumenta, że towar jest wadliwy, odstąpienie przez Konsumenta od umowy zawartej ze Sprzedawcą albo żądanie Konsumenta obniżenia ceny albo naprawy bądź wymiany towaru na nowy
  17. SKLEP - oznacza przedsiębiorstwo posługujące się stroną internetową www.hamarparasole.pl w celu umożliwienia Użytkownikom zawierania ze Sprzedawcą/Usługodawcą umów na odległość
  18. SPRZEDAWCA/USŁUGODAWCA – oznacza właściciela Sklepu internetowego www.hamarparasole.pl – Halinę Klupę, prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą HALINA KLUPA FH HAMAR z siedzibą przy ul. Zaborskiej 1 w Krakowie (kod pocztowy: 31-354 Kraków), posiadającą numer NIP 6760017050, numer REGON 009912547, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, adres poczty elektronicznej: biuro@hamar.krakow.pl
  19. TRADYCYJNA FORMA PISEMNA – oznacza stworzenie zmaterializowanego dokumentu zawierającego własnoręczny podpis
  20. USŁUGA – oznacza działanie podejmowane na podstawie umowy o świadczenie usług przez Usługodawcę w celu zaspokojenia określonej potrzeby Usługobiorcy
  21. USŁUGOBIORCA – oznacza osobę fizyczną, osobę prawną oraz jednostkę organizacyjną nie posiadającą osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, korzystającą z usługi elektronicznej świadczonej przez Usługodawcę
  22. USTAWA O PRAWACH KONSUMENTA – oznacza ustawę z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827)
  23. UŻYTKOWNIK – oznacza osobę fizyczną, osobę prawną i jednostkę organizacyjną nie posiadającą osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, korzystającą ze strony internetowej www.hamarparasole.pl

§2. Postanowienia ogólne

  1. Przedmiotem działalności Sklepu www.hamarparasole.pl jest handel detaliczny produktami, w tym parasolami, z wykorzystaniem środków komunikowania się na odległość. Określony w zdaniu poprzednim przedmiot działalności Sklepu realizowany jest wyłącznie na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
  2. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Sprzedawca/Usługodawca są następujące:
    1. minimalna rozdzielczość ekranu monitora 1024x768 pikseli,
    2. neutralne ustawienie kolorystyki ekranu monitora,
    3. połączenie z siecią internet,
    4. prawidłowo zainstalowana przeglądarka internetowa obsługująca standard HTML5 oraz technologię kaskadowych arkuszy stylów CSS3 (w szczególności aktualna wersja Google Chrome albo Safari bądź Opery albo Mozilli Firefox bądź MS Internet Explorer),
    5. włączona obsługa JavaScript oraz cookies,
    6. czynna skrzynka poczty elektronicznej.
  3. Klientami Sklepu mogą być zarówno Konsumenci, jak i Przedsiębiorcy.
  4. Prezentacja na stronie internetowej Sklepu towarów stanowi zaproszenie do zawarcia umowy (zgodnie z przepisem art. 71 Kodeksu cywilnego).
  5. Wszystkie ceny towarów zamieszczone na stronie internetowej www.hamarparasole.pl podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
  6. Zakazane jest dostarczanie do Sklepu internetowego przez Użytkowników treści bezprawnych.

§3. Procedura składania i realizacji zamówień towarów, zawieranie umów sprzedaży

  1. Zamówienia od Użytkowników są przyjmowane przez stronę internetową www.hamarparasole.pl 7 dni w tygodniu przez 24 godziny na dobę.
  2. Zamówienia w Sklepie internetowym www.hamarparasole.pl można składać w następujący sposób:
    1. za pomocą formularza dostępnego on-line na stronie internetowej,
    2. za pomocą wiadomości e-mail,
    3. telefonicznie pod nr. 608 551 436.
  3. W celu złożenia zamówienia za pomocą formularza dostępnego on-line, Użytkownik powinien dopełnić następujących czynności:
    • wybrać w menu na stronie głównej odpowiednią kategorię parasoli, aby przejść w ten sposób do podstrony ze zdjęciami poszczególnych produktów;
    • kliknąć na zdjęcie danego produktu, aby wyświetlić szczegółowy opis danego produktu;
    • kliknąć na pole z napisem „kup” bądź „kup teraz” aby umieścić w ten sposób produkt w wirtualnym koszyku;
    • kliknąć na pole z napisem „do kasy”, aby przejść w ten sposób do podstrony zawierającej opcje płatności oraz dostawy,
    • wybrać odpowiednią dla siebie formę płatności oraz sposób dostawy,
    • zapoznać się z regulaminem Sklepu,
    • kliknąć na pole z napisem „Dalej”,
    • sprawdzić poprawność wszystkich wpisanych przez siebie danych,
    • przekazać treść zamówienia Sprzedawcy poprzez kliknięcie na pole z napisem „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”.
  4. W przypadku wyboru jako formy płatności przedpłaty przelewem na rachunek bankowy, umowa sprzedaży zostaje zawarta w momencie wysłania przez Sprzedawcę, po sprawdzeniu stanów magazynowych, wiadomości e-mail do zamawiającego Użytkownika zawierającej potwierdzenie warunków zakupu oraz informację o przyjęciu zamówienia do realizacji. Natomiast w sytuacji wyboru jako formy płatności zapłaty gotówką przy odbiorze, umowa sprzedaży zostaje zawarta w momencie telefonicznego potwierdzenia przez Sprzedawcę otrzymania treści zamówienia Użytkownika. Jednakże cena podana przy każdym towarze jest zawsze wiążąca dla Sprzedawcy już od chwili złożenia przez Użytkownika zamówienia.
  5. Dane osobowe, których podanie przez Użytkownika jest dobrowolne, aczkolwiek niezbędne w celu złożenia zamówienia, są następujące:
    1. e-mail,
    2. imię i nazwisko,
    3. adres,
    4. kod pocztowy,
    5. miejscowość,
    6. nr telefonu.
  6. Kupujący może wybrać następujące formy płatności za zakupione towary:
    1. gotówką przy odbiorze przesyłki od kuriera bądź listonosza,
    2. przedpłata przelewem bankowym na rachunek bankowy Sprzedawcy,
    3. gotówką przy odbiorze osobistym we wskazanej w §1 pkt 18 siedzibie Sprzedawcy (sklepie stacjonarnym).
  7. Na czas dostarczenia zamówionych towarów składają się: czas potrzebny na spakowanie towaru i przekazanie go dostawcy oraz czas dostawy.
  8. Maksymalny czas potrzebny na spakowanie towaru i przekazanie towaru dostawcy to 5 dni od momentu zaksięgowania środków pieniężnych na koncie Sprzedawcy (w przypadku wyboru płatności przelewem) bądź od momentu zawarcia umowy sprzedaży (w przypadku wyboru płatności przy odbiorze), jednak z reguły w większości wypadków wynosi 1 dzień. Czas dostawy wynosi natomiast nie więcej niż 14 dni, jednak z reguły w większości przypadków dostawa następuje w ciągu 2 dni od chwili przekazania towaru dostawcy.

§4. Usługi świadczone przez Usługodawcę drogą elektroniczną

  1. Usługi świadczone przez Usługodawcę drogą elektroniczną są bezpłatne.
  2. Usługami świadczonymi przez Usługodawcę drogą elektroniczną są:
    1. udostępnianie Użytkownikowi do wglądu opisów produktów (w tym zdjęć) za pomocą strony internetowej www.hamarparasole.pl,
    2. udostępnianie Użytkownikowi za pomocą strony internetowej www.hamarparasole.pl dostępnego on-line formularza zamówienia.
  3. Usługobiorca w każdej chwili ma możliwość zakończenia świadczenia przez Usługodawcę usług, o których mowa w ustępie poprzednim, poprzez opuszczenie strony internetowej www.hamarparasole.pl.
  4. Reklamacje dotyczące usług świadczonych przez Usługodawcę drogą elektroniczną Usługobiorca składać może w formie elektronicznej (poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres poczty elektronicznej Usługodawcy) bądź tradycyjnej formie pisemnej (poprzez wysłanie listu na wskazany w §1 pkt 18 adres siedziby Usługodawcy).
  5. Usługodawca ustosunkuje się do reklamacji dotyczącej usługi świadczonej drogą elektroniczną w terminie do 7 dni od dnia jej otrzymania.

§5. Dostawa towaru

  1. Zamówione towary dostarczane są wyłącznie za pośrednictwem podmiotów profesjonalnych (zawodowo zajmujących się usługami pocztowymi bądź transportem drogowym towarów): w zależności od wyboru Kupującego operatora pocztowego Poczta Polska SA bądź firmy kurierskiej K-EX Sp. z o.o..
  2. Sprzedawca informuje, że w przypadku uszkodzenia przesyłki w transporcie, Kupujący ma prawo (zgodnie z ustawą Prawo przewozowe oraz ustawą Prawo pocztowe) do zwrócenia się do dostarczyciela o sporządzenie protokołu szkody w sytuacji kiedy dostarczyciel nie sporządzi protokołu szkody z własnej inicjatywy. Jeżeli Kupujący otrzyma od dostarczyciela protokół szkody, Sprzedawca zaleca przesłanie tego dokumentu (ewentualnie jego kopii) na wskazany w §1 adres siedziby Sprzedawcy, gdyż może się to przyczynić do szybszego rozpatrzenia przez Sprzedawcę zgłoszonej przez Kupującego reklamacji.
  3. Koszty sposobów dostawy dostępnych do wyboru w Sklepie są następujące:
    1. dostawa za pośrednictwem Poczty Polskiej SA przy wyborze płatności w formie przedpłaty przelewem – 11.50 zł (darmowa dostawa przy zakupie o wartości 119.90 zł)
    2. dostawa za pośrednictwem Poczty Polskiej SA przy wyborze płatności w formie przedpłaty przelewem – 10.50 zł (darmowa dostawa przy zakupie o wartości 159.90 zł)
    3. dostawa za pośrednictwem Poczty Polskiej SA przy wyborze płatności przy odbiorze przesyłki – 19.00 zł (darmowa dostawa przy zakupie o wartości 249.90 zł)
    4. dostawa za pośrednictwem firmy kurierskiej przy wyborze płatności w formie przedpłaty przelewem – 13.00 zł (darmowa dostawa przy zakupie o wartości 179.90 zł)
    5. dostawa za pośrednictwem firmy kurierskiej przy wyborze płatności przy odbiorze przesyłki – 22.00 zł (darmowa dostawa przy zakupie o wartości 299.90 zł)
    6. przesyłka do paczkomatu firmy InPost – 10.00 zł (darmowa dostawa przy zakupie o wartości 159.90 zł)
  4. W przypadku dostawy towaru na terenie Krakowa, istnieje możliwość dostarczenia towaru transportem własnym Sprzedawcy (bezpłatnie), jednak dotyczy to tylko niektórych dzielnic. W sytuacji zainteresowania Kupującego tą formą dostawy, należy przed złożeniem zamówienia skontaktować się telefonicznie bądź mailowo ze Sprzedawcą i ustalić szczegóły dostawy w drodze indywidualnych negocjacji.

§6. Prawo odstąpienia od umowy

  1. Zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta Kupujący będący Konsumentem może odstąpić, bez podania przyczyny, od umowy zawartej na odległość ze Sprzedawcą w ciągu 14 (czternastu) dni od dnia otrzymania towaru. W razie tego odstąpienia od umowy umowę uważa się za niezawartą.
  2. Oświadczenie o odstąpieniu Konsument może złożyć Sprzedawcy albo drogą elektroniczną (wysyłając wiadomość e-mail z oświadczeniem na adres biuro@hamar.krakow.pl) albo wysyłając pisemne oświadczenie na nośniku papierowym pocztą tradycyjną na wskazany w §1 adres siedziby Sprzedawcy: ul. Zaborska 1, 31-354 Kraków. Oświadczenie to Konsument może złożyć na ustawowym formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do ustawy o prawach konsumenta. Sprzedawca udostępnia wzór formularza tutaj.
  3. Konsument zobowiązany jest w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia od umowy odesłać towar Sprzedawcy na adres: ul. Zaborska 1, 31-354 Kraków.
  4. W przypadku, gdy Konsument odstąpi od umowy, Sprzedawca zwraca mu w terminie 14 dni od daty odstąpienia od umowy wszelkie otrzymane od niego tytułem zakupu płatności (w tym koszty dostarczenia rzeczy), z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie. Jednakże, zgodnie z art. 32 ust. 3 ustawy o prawach konsumenta, Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do momentu otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  5. Koszty odesłania towaru do Sprzedawcy nie są Konsumentowi zwracane.
  6. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności na rzecz Konsumenta przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  7. Sprzedający informuje, iż prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
    1. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
    2. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
    3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (np. produkt rękodzielniczy, szyty na indywidualne zamówienie Konsumenta według wskazanych przez Konsumenta parametrów);
    4. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
    5. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    6. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
    7. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
    8. w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
    9. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    10. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
    11. zawartej w drodze aukcji publicznej;
    12. o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
    13. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
  8. Sprzedawca uprzejmie prosi Konsumenta, o ile nie stanowi to dla niego uciążliwości, o dołączenie do oświadczenia o odstąpieniu bądź do odsyłanego towaru paragonu albo faktury VAT, gdyż może się to przyczynić do przyspieszenia zwrotu kwot należnych Konsumentowi tytułem odstąpienia przez niego od umowy.

§7. Reklamacje towarów

  1. Sprzedawca odpowiada wobec Kupującego będącego Konsumentem za wadliwość towaru w zakresie określonym przez przepisy Kodeksu cywilnego, a w szczególności przepisy o rękojmi (art. 556 – 576 (4) Kodeksu cywilnego).
  2. Zgłoszenie reklamacji przez Konsumenta może nastąpić w formie dowolnej (np. telefonicznie pod numerem 608 551 436, w tradycyjnej formie pisemnej na adres siedziby Sprzedawcy wskazany w §1 Regulaminu: ul. Zaborska 1 kod pocztowy 31-354 Kraków, pocztą elektroniczną na adres: biuro@hamar.krakow.pl).
  3. Sprzedawca udostępnia wzór formularza reklamacji tutaj
  4. Sprzedawca ustosunkuje się do żądań reklamacyjnych Konsumenta niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji przez Konsumenta.
  5. Reklamowany produkt odsyłać należy na adres siedziby Sprzedawcy, określony w §1 Regulaminu.
  6. Konsument może składać reklamacje z tytułu rękojmi przez okres 2 lat od dnia otrzymania towaru.
  7. Sprzedawca uprzejmie prosi Konsumenta, o ile nie stanowi to dla niego uciążliwości, o dołączenie do reklamowanego produktu paragonu bądź faktury VAT, gdyż może się to przyczynić do szybszego rozpatrzenia reklamacji.
  8. W przypadku umowy sprzedaży zawartej z Kupującym będącym Przedsiębiorcą dokonującym zakupu w ramach swojej działalności gospodarczej, odpowiedzialność Sprzedawcy wobec Kupującego z tytułu rękojmi jest wyłączona.
  9. Niektóre z otrzymanych przez Kupujących towarów objęte są gwarancją producenta bądź dystrybutora. Zakres gwarancji udzielonej przez producenta bądź dystrybutora określa dołączony do towaru dokument gwarancyjny.
  10. Gwarancja, o której mowa w ustępie poprzednim, nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Kupującego będącego Konsumentem przysługujących mu wobec Sprzedawcy na podstawie rękojmi.

§8. Polityka prywatności i cookies

  1. Administratorem danych osobowych Klientów (Kupujących oraz Usługobiorców) sklepu internetowego www.hamarparasole.pl jest Sprzedawca/Usługodawca.
  2. Dane osobowe Klientów chronione są zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. Nr 101 z 2002 r., poz. 926 z zm.) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich, przetwarzanie ich z naruszeniem prawa oraz ich zmianę, utratę, naruszenie lub zniszczenie. Administrator zabezpiecza dane osobowe Klientów zgodnie z przepisami Rozporządzenia ministra spraw wewnętrznych i administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. z 2004 r. Nr 100, poz. 1024).
  3. Podanie przez Klientów danych osobowych jest dobrowolne.
  4. Dane osobowe Klientów przetwarzane są przez Administratora wyłącznie w celu realizacji usług świadczonych drogą elektroniczną oraz realizacji umów sprzedaży zawartych za pośrednictwem sklepu internetowego.
  5. Klienci mają prawo wglądu do swoich danych osobowych, poprawiania ich oraz żądania usunięcia.
  6. Sklep internetowy www.hamarparasole.pl posługuje się plikami cookies o charakterze sesyjnym i funkcjonalnym. Pliki te stosowane są wyłącznie w celu dostosowania strony internetowej www.hamarparasole.pl do potrzeb Użytkownika oraz analizy ruchu na tejże stronie internetowej. W plikach cookies przechowywane są: identyfikator sesji (niezbędny, aby Użytkownik mógł składać zamówienia za pomocą elektronicznego formularza i przechowywać produkty w wirtualnym koszyku), wybrane wzory parasoli oraz kopia zawartości koszyka. Pliki cookies są również wykorzystywane przez skrypt Google Analitics. Dowiedz się więcej o plikach cookies
  7. Użytkownik ma możliwość wyłączenia w przeglądarce internetowej opcji przechowywania cookies. Wyłączenie opcji przechowywania cookies powoduje utratę funkcjonalności sklepu internetowego, a w szczególności uniemożliwia złożenie zamówienia za pomocą strony internetowej www.hamarparasole.pl.

§9. Postanowienia końcowe

  1. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z zawartych przez Konsumentów za pośrednictwem sklepu internetowego ze Sprzedawcą/Usługodawcą umów jest sąd właściwy według przepisów Kodeksu postępowania cywilnego. Jednakże zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz. U. z 2001 r. Nr 4, poz. 25 Nr 110, poz. 1189) oraz rozporządzeniem ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich (Dz. U. z 2001 r. Nr 113 poz. 1214) Klient może złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy do Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektorze Handlowym. Jednakowoż zgodnie z §15 w/w rozporządzenia wniosek taki nie jest wiążący dla Sprzedawcy/Usługodawcy (Sprzedawca/Usługodawca może, lecz nie musi zgodzić się na rozstrzygnięcie sporu przez Stały Polubowny Sąd Konsumencki).
  2. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z zawartych ze Sprzedawcą/Usługodawcą przez Przedsiębiorców za pośrednictwem Sklepu internetowego umów jest sąd, w którego okręgu znajduje się siedziba Sprzedawcy/Usługodawcy.
  3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, a w szczególności Kodeksu cywilnego oraz innych ustaw.
  4. Postanowienia Regulaminu nie wyłączają ani nie ograniczają jakichkolwiek praw Użytkowników (w tym Klientów) będących Konsumentami w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, przysługujących im na mocy powszechnie i bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa polskiego. W przypadku sprzeczności postanowień Regulaminu z tymi przepisami, pierwszeństwo zawsze mają powszechnie i bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.
  5. Zmiana treści niniejszego Regulaminu może nastąpić wyłącznie po uprzednim poinformowaniu Użytkowników o przewidywanych zmianach najpóźniej w terminie 2 (dwóch) tygodni przed dniem wejścia ich w życie. Zamówienia złożone przed wejściem w życie zmian realizowane będą według wersji Regulaminu, która obowiązywała w momencie składania zamówienia.
  6. Niniejszy Regulamin może zostać nieodpłatnie odtworzony, utrwalony i pozyskany poprzez wejście na podstronę https://hamarparasole.pl/regulamin i dokonanie wydruku.
  7. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 25 grudnia 2014 r. Do umów sprzedaży zawartych przed 25 grudnia 2014 r. zastosowanie mają postanowienia starego regulaminu dostępnego pod adresem https://hamarparasole.pl/stary_regulamin